Acer Aspire M3610-BB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire M3610-BB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Ed B 21-10-2007
Geschreven voor: Acer Aspire M3610-BB

Ik was toe aan een nieuwe pc,Veel info van internet gehaald en veel pc winkels in en uit geweest voor hoop informatie,Ben uiteindelijk bij de acer 3610 incl set met scherm terecht gekomen.Deze pc met windows vista,2 gb geheugen,320 gb harde schijf,prima pc voor mensen zoals ik die lekker willen computeren met alles erop en eraan heb geen seconde spijt van de aankoop

harry10 13-10-2007
Geschreven voor: Acer Aspire M3610-BB

computer werd geleverd met windows vista. dat werkte echt waardeloos, heb alles geformateerd en windows xp er op gezet. toen werkte het geluid niet meer. ben 2 dagen bezig geweest om er geluid uit te krijgen. de hulplijn van acer wordt je niet wijzer van. ook als je windows xp instaleert ben je alles kwijt en kun je het niet meer terug krijgen. er wordt geen windows bijgeleverd en een gebruiksaanwijzing. al met al werkt de computer nu weer goed, maar je moet wel verstand hebben van istaleren enzo. niet geschikt voor gebuikers met weinig kennis.